Busy week

Fredag till söndag förra veckan tillbringades på Gotland. Första resan hem sedan jag åkte hit till den stora staden för att plugga. Jag hann med Klintemarknad, köpa strumpor där såklart, hem till sanda och plocka ihop grejer att ta med till stockholm, premiärmatch som sorkarna vann och sen lite fest på kvällen. Sen en lite slöare söndag där frukorsten/lunchen blev en svettig pizza. Blev en väldigt bra helg som sammanfattning.





Nu måndag till onsdag har jag varit på exkursion med klassen i västergötland, bodde på ett vandrarhem i en by som hette Eggby, tror detta ligger i närheten av Skövde. Men eftersom vi bara åkte på mini-pytte vägar där borta med vår stora buss så vet jag inte så noga hur civilisation ser ut där borta.





Kom hem igår vid 18 i alla fall. Det var bara att börja packa igen här hemma och betala skottlands resan som vi ska på den 10:e. Idag bär vägarna (och vågorna) mej till Gotland igen. Blir så eftersom att när jg åkte hit i söndags kollade i kalendern och upptäckte att nästa gång jag kunde åka hem till ön igen var långt framme i oktober, cirka 4 veckor dit. Så jag tar mina två inläsningsdagar och skriver min exkursions rapport på båten och på gotland i stället så hinner jag träffa familj och vänner lite mer.





Hinner ni med?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback