Pony up

Jag tycker att det är fascinerande att alla människor, hur de än ser ut, nästan aldrig är nöjda med sig själva.  Det är alltid något som man skäms över eller vill dölja.

 

Även den smalaste tjej ser fettvalkar på sin midja. Synen på sin egen kropp är helt snedvriden i många fall. Och om man hör någon som man själv tycker ser jätte bra ut säga något negativt om sitt eget yttre så kan man inte förstå var de ser alla dessa fel.

Jag tycker till exempel att jag alltid ser ut typ såhär på bilder.

Haha! Ja, man ser ju vad man vill i en bild eller hur.  Och ser man en bild på sig själv så letar man ofta efter fel. Tyvärr.

 

 


Kommentarer
Postat av: din peveeeee

mums vilket heeet brud :) får jag ditt nummer?



;)

2010-10-20 @ 23:03:12
Postat av: boel

Absolut!:) Det är 070-jag-är-singel. Hahah!

Puss på dej min fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback