Ingen bra dag för detta

Idag börjar vi skolan en hel timme tidigare än vi brukar, 9.15! Skandal! Haha.. nej men idag ska vi ha genomgång och information inför Skottlandsresan. Allt är så virrigt i lill hjärnan min nu eftersom man tänker på tentan och skottland samtidigt så det slutar med att man springer runt och inte vet vad man ska göra. Men idag ska jag försöka klara av det lite bättre.





M har blivit intervjuad så han är med i GA idag.
Jag slängde mej fram till datorn när jag vaknade för att se vad dom hade skrivit. Var ju inte det smartaste, nu saknar jag honom mer. Den 17:e är nästa gång vi ses, kanske. Riktigt jobbigt att behöva planera allt hela tiden när man är van att dela vardagen med någon.
http://www.helagotland.se/sport/artikel.aspx?articleid=6336755

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh hihi, kändiiiiis :)



förstår att du saknar din lilla ibk-are


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback