come around sundown

Geokemi är rena rama grekiskan. Fast egentligen var det inte så svårt, var mest upprepning från gymnasiet men eftersom jag har glömt det så var det lite svårare.

 

Har nu tankat in bilderna jag tog i skottland så ska lägga in några här så ni får se vad jag har varit med om.

 

Läste i Metro i morse att det kanske skulle snöa ikväll, åh så mysigt. Minus allt trafikkaos som kommer bli jobbigt i morgon så hoppas jag att det ska snöa, jag älskar snö! Alltid!

 

Skotte i Edingburg som spelade lite på sin säckpipa. Kan lova att jag fick ont i öronen av att stå där.
Vacker flod (å? bäck?) vid en lokal.
Kor på vägen på väg till en lokal. Efter vi gick ur bilen fanns det kobajs på dörrhantaget, så nära var vi alltså korna. Haha!
Här rastar man renar.
Vandrade lite i fjällen.
Loch Ness. Ser ni Nessie?
Lisa och jag provade Haggis.
Näst sista dagen fick vi se sol!
Sähär ser husen ut i Skottland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback