Bulldagen

Igår kom jag och Ellinor hem till Stockholm igen. Back on track.
Jag ska ju som sagt ha första tentan på fredag. Åker till Skottland på söndag morgon med skolan så har lite att fixa inför det. Idag inhandlades det in en termos på clas ohlson, en grön.
Jag behöver ännu växla pengar och fixa ett sätt att komma till och från arlanda.







Idag har jag läst lite anteckningar från föreläsningar och skrivit lite i mitt block som är bra att plugga in. Hm.. vet inte riktigt hur det ska kännas såhär måndagen innan tentan.
Står just nu 7-0 i matchen mellan Dalen och Umeå. Ojoj..!
(lägg märke till mitt fina satsumas-skals-konstverk i hörnet)


Bulle of the day



Ja, som man säger back to school... hit the books! Ja, allt det dära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback