Why'd you have to wait to find me, to find me?



Idag kom jag till skolan som vanligt men ingen lärare syntes till för han hade "glömt bort oss" så vi fick vänta (läs fika) i en timme och sedan gå på föreläsning som pågick 11.15 - 13.00.
Efter skolan åkte jag till Slussen och mötte upp Ellinor och kollade in salongen som hon ska prov jobba på i morgon på eftermiddagen, och vi fick nog ett rätt så bra intryck ändå.
Vi gick förbi Monki som hade lite rea och Ellinor hittade en jätte fin och mysig tröja som jag köpte. Mmm! Den kommer bli en ny favorit kan jag säga.
Får ta en bild och lägga upp här sen tror jag.
Alla bilder från http://www.deviantart.com/ .
Älskar den sidan!
Nu ska Ellinor laga sin specialare. Stekt lax med grönsaker och keso!
Lyssnar på:The Fray – Never Say Never

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback