Keep on walking

Idag har jag:
- Pluggat
- Simmat 1000 m (såg Therese Alshammar för andra gången den här veckan)
- Diskat
- Somnat en liten stund på sängen
- Varit glad över snön


Men allt går upp och ner hela tiden. Och igår hittade jag super söta kattungar på blocket som behövde ett nytt hem fort, åh så sugen jag var att bara strunta i förnuftet och ringa dom och köpa en liten katt. För man kan ju ha en liten katt i en 28 kvm lägenhet på 6:e våningen i Stockholm, jo pyttsan.



Många i min klass ska sluta på programmet efter jul och jag vet inte alls hur jag ska göra. Visst programmet verkar bra, men vill jag jobba med just detta sen? Njaa.. jag vet inte. Gick sen in på studera.nu för att se om jag kunde söka något lite såhär i efterhand men det fanns ingenting som jag kände så där jätte starkt för. Jo, jag hittade ju ett program men det är för höga intagningspoäng för att jag ska komma in och man kan inte söka in i efterhand. Känns lite kämpigt nu.


Vad ska jag göra efter jul? Framtiden, alltid lika knepig.


Petter – Längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback