Just the way you are



Idag väntar sista föreläsningen
innan tentan och jag känner att mina tankar riktigt inte är med mej. Jag ska ju koncentrera mej på att plugga in allt nu men lill-hjärnan min vill inte det.
Men jag tror att om jag tränar lite så blir det nog bättre, brukar vara så i alla fall.
Man ska bara ta sig tid att träna och i mitt fall komma på vad man ska träna.
Saknar innebandyn och fotbollen nu.


Såg en stund på fotbollsgalan igår och reagerade på att folk buade när Alexander Gerndt fick sitt pris för årets allsvenska spelare. Man gör väl inte så på en gala? Och han var väl värd det tycker jag, han har ju tagit ett riktigt steg framåt den här säsongen.


Igår försökte jag mej på Skype så att jag kunde prata med min kära Evelina. Jag kan inte säga att jag förstod så mycket av den där tekniken men vi lyckades till slut med att få det att fungera.
Var jätte skönt att få prata med henne igen! Sånt saknar jag verkligen.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var underbart min fina :) Snart får vi prata igen.



och och och, vad fin headern blev :) du är ju grym

2010-11-16 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback