Hang with me


Var tvungen att ta paus igen (för 3:e gången tror jag) från pluggandet. Så intalade mej själv att jag var tvungen att blogga, så det blev lite mer motiverat med en paus. Bra försök i alla fall.

Åkte inte till något bibliotek idag utan provade att stanna hemma och plugga. Så har suttit vid bordet och haft P3 på i bakgrunden när jag pluggat. Var länge sedan jag lyssnade på P3 så hade glömt bort hur bra det är.
En dålig sak när man försöker plugga hemma är att man kan komma på så mycket annat som man kan göra istället för att plugga.
Jag har i och för sej inte upptäckt det förrän nu när jag tittade på bilden jag tog, att det är lite stökigt här.
Tyder det på att jag koncentrerar mej bra här borta i plugghörnan?



Melissa Horn – Jag kan inte skilja på

Kommentarer
Postat av: Evelut

Bejb.. har inte hunnit med det där än.. gör det ikväll :)



love!

2010-11-18 @ 13:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback