Exit wounds




Det har varit en fin helg.
I fredags kom Josefin hit och så julpysslade vi lite och gjorde apelsiner med nejlikor i som nu förgyller vardagen med att se fina ut och luktar gott.
På lördagen kom mina föräldrar hit och vi fick lite hjälp med att hänga upp en spegel och så handlade vi lite. En dammsugare rikare blev vi äntligen, tack mamma och pappa!
På kvällen åkte jag hem till Madde, där Emelie också var och så lagade vi mat och hade det väldigt trevligt. Kvällar med vänner som dessa jag haft i helgen lyser verkligen upp i mörkret.


Idag åkte vi till Liljeholmen där mina föräldrar och Ms föräldrar gick runt en stund innan vi begav oss bort till Västertorpshallen där vi såg på innebandy.
Ibland vet jag inte vad som får mej att göra vissa saker men idag undrade jag verkligen om jag inte var helt dum i huvudet. Ja, mer detaljerat än så blir det tyvärr inte.


Det mest udda jag gjort i helgen var att jag pratade med en av killarna som spelar i AIKs innebandylag på toaletten, ja, jag lämnar det där också, blir mer spännande då. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback