Taking chances

Livet är lite upp och ner just nu. Ena dagen är man glad och njuter av vardagen, nästa så gråter man floder bara för att man känner för det.

Nej, jag är inte deprimerad. Jag ska åka och plugga i höst. Plugga geovetenskap i höst, i Stockholm. Eller inget är ju bestämt eftersom man inte får reda på om man har kommit in förrän i juli men jag har bestämt att om jag kommer in så ska jag satsa.

 

Tår-floderna beror på att M antagligen kommer att stanna här.  I vår lägenhet med vår katt.

Vi kommer alltså ha distansförhållande. Jag som alltid sagt att jag aldrig ska ha det.

 

 

Men det kommer bli bra. Är man stark så går det, vill man så går det.

Alltså kommer det att gå fint.

 

Så nu vet ni var mina tankar vandrar iväg någonstans.

 


Kommentarer
Postat av: Din Evelina

min älskling :) det grejar ni!! Vad roligt att du har planer för hösten. Det kommer ju bli helt suveränt.



SNART SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES VIIIIIIIIIIIIIIIIII <3



LYCKA!!!!

2010-05-28 @ 08:35:03
Postat av: Johanna

Det fixar ni! Sthlm är inte långt borta. Hur lång är utbildningen? Kram

Postat av: Emelie

DET kommer ju gå jättebra! De är ju bara några timmar mellan! :)

2010-05-29 @ 16:17:56
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback