right here waiting

Jag lyssnar just nu på Ellinors playlist från Spotify och saknar henne lite och tänker på livet. Visst låter det härligt!? Det är det också!

 

The Fray är så mycket jag att jag ryser. Men ändå lyckas jag glömma bort det, tur att man har sin syster då. När kommer du hem igen? Tänkte att vi skulle vandra runt i stan och bara vara lite.

 

Känns som att de flesta i min omgivning vet var de är på väg och jag är här för att vara se på, sitta på läktaren och applådera när det går bra. Tror även att det känns så eftersom jag inte kan bestämma vad jag ska göra, och jag vill inte riktigt ta itu med det heller så slutar med att jag bara ser på när andra lever.

 

Nej, jag ska fortsätta lyssna på hennes musik. Det blir bra.

 

 


En tanke:

 

Helgens outfitta maybe? v

 

Hittade den här gamla godingen också! Remember Ellinor?

Kommentarer
Postat av: ellinor

åh kommer verkligen ihåg den låten:) e så fin.

jag ville hem direkt när ja läste din blogg syster.

funderar på om ja ska åka hem nästa helg.

saknar dej oxå=)

2010-05-19 @ 10:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback