see me from the stars

Idag kom jag ett steg närmare att komma på vad jag skall plugga i framtiden (i höst?).
Geografi!
Läser man geografi så lär man sig hur jorden ser ut på ytan, sen är det ungefär ett år som man får välja mellan massor med valbara kurser, då jag i mitt fall skall välja något med inriktning klimat.
Det här känns bra. Jag skall ta kontakt med en syokonsulent oxå så att jag vet att jag är inne på rätt spår.
Den här bruden alltså!
Hon har ju varit ihop med typ alla Grrr-ingar i Hollywood. Vad är hemligheten?
John Mayer, Brad Pitt och nu Gerard Butler (M du ska ännu se PS I love you så fattar du vad jag tjatar om).
BTW så vill jag ut och resa. Desperat! Åka iväg ett tag bara. Hade varit så skönt.

Kommentarer
Postat av: din pevve

Underbart att du har kommit fram till en liten framtidsplan hjärtat :) Så roligt!!!



& seriöst, varför ska hon få alla godingar? Spara någon till oss också va........

2010-03-18 @ 07:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback