Jag kan inte flyga, jag är rädd.

Jag tänkte att jag skulle spendera min eftermiddag i Skärholmen, i deras galleria, och se om jag hittade något fint till mej själv.

Men jag kan ju konstatera att Skärholmen inte är Boel-anpassat.
På andra våningen stod det att det var "The fashion floor" så jag tänkte att det var ju dit jag skulle då. Så jag tog rulltrappan upp. Väl uppe ser jag Vero Moda och börjar gå ditåt. Men... för att komma till Vero Moda och massor med andra affärer måste jag gå över en bro, gjord av glas. Var i och för sej någon sorts lampor som täckte  så man inte såg ner men de hade (omtänksamma som e är dom där arkitekterna) lämnat en glipa där man kunde se ner. Vilken idioti!
Jag stod där i minst 10 minuter och försökte gå över. Funderade helt seriöst på att be någon gå brevid mej så jag skulle känna mej tryggare (läs blunda).

Men där stod jag, tog ett steg närmare, backade tillbaka och så vidare.
Jag såg en bro framför mej, men min kropp (hjärna) fick mej att reagera som att det var ett stup.
Satt några små tonårstjejer brevid där jag stod och försökte ta mod till mej, dom tittade lite konstigt på mej. Sen efter en stund skuttade dom över den där jävla bron lätt som en plätt, förstå att jag blev frustrerad.
Sen försökt jag gå ner och försöka gå runt bron, MEN när jag åkte upp på andra sidan så fanns en likadan bro där.
Nej, Skärholmen kommer jag inte komma tillbaka till. Jag kan ju inte hjälpa att jag är så grymt höjdrädd.
Ni kan ju gissa hur många grejer jag köpte där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback