Sommarhelg

Solen skiner ute och då tappar man lusten att blogga lite, sorry. Känner på mej att när jag är i stockholm i höst så kommer jag blogga oftare, eftersom jag bara kommer plugga all the time, så jag kommer älska bloggen, för att jag slipper plugga en stund. Så bare with me, litet tag till.

 

Nu när man mentalt har bestämt att man ska plugga i höst (om man kommer in, peppar peppar) så återstår en del bekymmer. Till exempel, var ska man bo?

Ska man bo själv eller med någon? Om ellinor har praktik i stockholm i höst så kan vi bo ihop annars har en kompis sagt att hon kan flytta ifrån sin pojkvän för att bo med mej.  Härligt att man är önskad. Men då får hon allt sluta röka, aja baja! Haha! Jag lider ju tyvärr av att vara en aning rädd för mörker och har mardrömmar ofta så att bo själv kanske skulle vara bra för mej, eller så skulle det sluta med att jag aldrig sov, ett riktigt wildcard det där.

 

Men seriöst. Om någon vet någon som hyr ut en lägenhet i stockholm, etta eller tvåa till hyggligt pris så hör av er, I need the help.

 

Har varit en mysig helg, har njutit mycket av vädret och varit ute mycket, väldigt skönt.

Nu vankas köttbullar och makaroner, festmat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback