bad boys bad boys, what you gonna do?

VAR SJÄTTE MAN HAR KÖPT SEX

Äckligt!

 

 

Idag är en super varm dag. Har svettats som en liten gnu på jobbet.  På eftermiddagen hittade vi en fläkt som tur är så nu blir det bättre.

 

M är ju i Polen en vecka nu så jag är själver, igår städade, diskade och slängde jag 5 soppåsar med skräp efter jobbet. Idag köpte jag ett par skor till mej själv på rean sen handlade jag lite på ica.

 

Nu måste jag bara komma på vad jag ska äta till kvällsmat.

Jag har kyckling, pommes, blad spenat, pasta, citron,  fiskpinnar och köttbullar hemma. Och säkert mer, men orkar inte riktigt kolla igenom frysen, den är för kall. Haha!

 

Nej, magen kallar. Måste börja laga lite mat.

 

 

Ikväll ska jag se Spanien – Portugal och äta jordgubbar. Mumma!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback