Ge mej framtiden, ge mej min framtid!



Ingen utgång igår, var för trött, sliten. Ångrar det lite nu, men egentligen inte för då hade jag inte mått så bra idag tror jag. Ja, jag får nog höra om allt som hände sen i alla fall.

Om ca 2 veckor åker jag iväg till Stockholm för en månad. Kommer bli spännande. Speciellt att plugga och sen att vara själv, var länge sen. Tror det är nyttigt faktiskt.


Innan jag åker ska jag köpa en Mac och bestämma om jag ska fortsätta med fotboll eller inte. Har ju spelat sedan 5an och nu är första gången jag har ett riktigt uppehåll. Skulle bli riktigt svårt att sluta vara med i ett lag, när man varit det så länge. Jag får se hur jag gör. Gillar inte riktigt att vi blivit 2 lag istället för 1.



Jag vaknade i morse och min första tanke var att jag inte har kvar så många av mina bästa vänner längre. Dom är kvar men de har spridit ut sig över världen så man hinner aldrig ses och de fåtal gångerna man ses så hinner man inte umgås så mycket som man hade önskat.


Nej jag blev ledsen.


Timo Räisänen – You are loved, Don't Give Up



Kommentarer
Postat av: Evelinamuuuu

MITT HJÄRTA; JAG SAKNAR DIIIIG!

2010-01-31 @ 23:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback