Who owns my heart



Har haft en mysig dag med Josefin och Emilie idag. Jag har inte pratat och skrattat så här mycket på länge. Man behöver sånt här ibland. Sen hittade jag en jätte fin sjal för 30 kronor oxå, aldrig fel. Känner mej som en duktig student när sånt händer. Förtjänar en liten klapp på axeln.


I morse vaknade jag upp efter en bra dröm och jag var sådär lyckligt ovetande om omvärlden och verkligeheten i några minuter. Jag var glad och trygg, ett bra uppvaknande.
Tack för det, keep 'em coming!


Min nya telefon har kommit nu. Pappa hämtade den idag. Tänk så mycket roligare min jul kommer bli nu!
Och om någon vill ringa till mej efter den 23:e så kommer jag äntligen kunna prata i telefonen i mer än 5 minuter, oj så spännande, som att en ny värld öppnar upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback