See me turn over

Skoldag nummer två väntar runt hörnet. Och så här ser jag ut när jag äter frukost; 2 knäckemackor med smör (riktigt smör, som man har i bakning ni vet eftersom Ellinor tyckte det var ett bra val) och ost och lite apelsinjuice.
Smask smask, man kan rintigt se hur det smaskas när jag äter.

Ska vara seriös och ha med mej lunch idag, för att spara lite studentpengar. Så blir köttbullar och makaroner och ketchup som jag har lagt i en liten lunchlåda som jag köpte igår på Ikea. Idag känner jag mej riktigt förberedd. Men slutar säkert med att jag kommer hem helt slut  i huvudet i kväll igen, den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Emelie N

Hoppas allt känns bra! Tänker på dig! :D

2010-09-02 @ 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback