Dum av dej

Den här låten hade jag på hjärnan när jag vaknade i morse.

Idag har jag träningsvärk i låren. Kan knappt gå nerför trappan när man går från lägenheten. Haha… så tränad är jag.

Började med att jag fick lite träningspanik igår så bestämde mej för att springa lite borta på p18.

Först gjorde jag några utfall i köket, sen tänkte jag ta cykeln till p18.

M har ju lånat min cykel nu när hans har varit punka på så han hade höjt sadeln så jag nådde knappt ner till pedalerna. Så cykelturen blev också en träning i sig. Sen tänkte jag ju springa i alla fall 3 km tänkte jag, men icke, jag fick håll så gick en bit på slutet. Sen cykla hem och göra lite mer utfall. Och detta ledde till träningsvärk i låren. Ja, så OTRÄNAD är jag.

Haha!

 

Idag har jag skickat efter kurslitteratur till hösten för ca 1500 kr. Detta är bara två böcker av tre. Pappa betalade den första boken, som bara den kostade ca 500 kr. Så mina böcker för den här kursen kostar ungefär 2000 kr. Jepp, så mycket kostar det. Jag känner mej bestulen!

 

Nu till en liten fråga. Min kära lillasyster ska få slingor i sitt hår snart. Frågan är om hon skall bli mörk eller ljus i håret. Tycker alla som läser bloggen ska lämna sin åsikt, snälla!

 

Vad tycker du?


Ljus eller mörk?




Kommentarer
Postat av: ellinor

fina bilder du hittade:P

2010-08-24 @ 21:50:35
Postat av: Nivi

Snälla snälla rösta på min sko! ;)



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=WlbOn8h6xSUE667JJNhXkZhfTZdY5mYQLzczu0shPCmK7gSFrxaR#shoeGallery



fin blogg du har .D

2010-08-24 @ 22:02:24
URL: http://nivii.blogg.se/
Postat av: Evelina laamuuuuu

oh, vad svårt.. hon är ju sjukt snygg i bägge..



men kanske lite mörkare nu när det är påväg att bli vinter :)

2010-08-25 @ 14:03:04
Postat av: Marika

Mörk:)

2010-08-25 @ 14:57:14
Postat av: din eve

Love you, miss you!

2010-08-26 @ 12:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback