A voice have always shows me where to go

Jag har tränat lite pilates här hemma på golvet idag. Det gick ju rätt så bra. Jag hade ju vissa problem med den där grejen som vissa kallar vighet, haha, annars gick det ju bra.

Vi får hoppas det känns lite i kroppen i morgon så man vet att det tar.

 

M är på Etage och ser på fotboll med grabbarna. Jag funderade på att gå dit och se lite, är ju en rätt så bra match, Inter – Barca. Men det regnar ute.

Jag gillar ju regn ändå, men orkar man gå ut i regnet så här dags på kvällen?

I don’t know.

 

Detta är andra kvällen jag sitter hemma och M är ute och ser fotboll.  Det är lite ovant att vara ensam och inte riktigt veta vad man ska göra. Det är skönt. Man kan andas lite extra, mer luft.

Men man blir lite rastlös, vill hitta på något. Inte bara göra som jag gjorde igår och låg i sängen med datorn framför mej i flera timmar.

Sen såg man på klockan och tiden hade runnit iväg.

 

Nej, fick riktig lust att springa ut i regnet. Låtsas att jag är med i en musikvideo, och bara springa, utan anledning.

Den tåls att tänkas på.

 

 

deviantart

Den bjuder vi på.


Kommentarer
Postat av: Din Pevve

Gumman. Har precis suttit & lusläst din blogg. Herregud vad jag saknar dig & tiderna som var.

Du är en av de människorna som betyder absolut mest för mig, & jag tycker det suger att vi inte bor närmare varandra än vad vi gör. Vill så gärna kunna träffa dig, åka hem till dig för att bara ligga & prata, prata, prata som vi gjorde förr i tiden.

<3



Du är så värdefull vännen min.

& jag saknar dig så det gör ont.



Lova mig att vi kan ses i sommar!!!!!!!!

Puss&KRAM!!

2010-04-29 @ 13:05:35
Postat av: thidan

haha jag låtsas också att jag är med i musikvideos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback