välja hitan och ditan

Jag är ju en sucker för smink, även om jag inte använder så mycket alls. Men om en reklam för något säger något jag tycker låter bra så går jag oftast på det. Jag är kass så.

Men nu har jag ju hört så mycket om I.D. bare escentuals (minerals) så jag funderar på att köpa ett startkit. Hittade ett på internet där jag får  ett kit för 500 inklusive frakt från storbrittanien. Låter ju riktigt bra då det säljs i sverige för runt tusenlappen.

Men.. jag använder ju inte foundation så ofta. Ska jag köpa eller inte?


Jag har ju aldrig varit något fan av att välja saker, velig är vad jag är.


Hjälp?!



M jobbar  från 16 idag till i morgon bitti, Ellinor ska sova här tror jag. Men hon ska gå ut och jag är inte så sugen.
Så blir nog myskväll. Vi får se.


Kommentarer
Postat av: Clara Kusin

Hej kusin! hade ingen aning om att du hade en blogg! Nu kan man ju följa dig i ditt liv:) Va roligt!

Kramar

2009-10-31 @ 15:23:28
Postat av: Johanna

Jag använder I.D, jättebra! Men du kolla in Tradera, där säljer de oöppnade förpsckningar mkt billigare :) Du kan få testa min foundation om du vill! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback