Ladda ladda - mini padda

Jag har nog bestämt mej.

- Jag ska träna innebandy i år. En gång i veckan till att börja med, blir svårt med mer om inte fler kör från stan. Speciellt med den bilen jag har, som pajar lite ibland.

Ska träna på onsdag. Så för att inte känna mej helt seg idag så ska jag ut och springa, sen kanske ta en sväng förbi hallen på väg tillbaka och hämta upp M från hans träning.

Är faktiskt riktigt peppad inför det här, innan var jag lite mer osäker. Men en höst och vinter utan innebandy funkar ju inte riktigt. Så nu ska jag skaffa mej lite innebandy motion, är ju lite skillnad mot fotboll där.



Vem vill möta mej på visbys gator en mörk kväll?

Kommentarer
Postat av: Annica

Vadå inga bilder?? :P du vet ju inte vad ja har tagit för "bra" kort :P haha...

Tack de e roligt o vara på öjn oxå :P

ses på fredag?

Postat av: Emelie

Haha, den boel skulle jag inte vilja möta....!

Hur är det med dig? Blåsigt på ön? :P

Puss

2009-10-15 @ 08:11:09
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback