how to be a ninja


Kommentarer
Postat av: Evelina puckoskallen Lamu

Hahahahahaha..



seriöst Boel.

Hur länge har jag känt dig nu?!

Det måste ju ändå ha blivit några år, minsann..



oh, herregud.



Du vill inte veta vad jag precis insåg......



eller.

jo, klart du vill - för jag måste ju vara världshistoriens mest virrpannigaste kvinna.



Jo.

Hahahaha.



Du har ju kallat dig för mellanceda.

Det har varit något jag förknippat dig med, länge.



Mellanceda.



Alldeles precis nu, IDAG, insåg jag vad du menar med det.



HAHAHA.

Att du är mellanbarnet.

Visst?!



Mellaceda.



Ceda står för ditt efternamn.

Såklart.



Fan vad logiskt.



& faaan vad jag är korkad ibland.



jag som trodde du bara kommit på det, som ett asacoolt smeknamn liksom.



Nu går jag & gräver ner mig ett tag.

Ok?



ok.....

2009-11-03 @ 15:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback