Your so gay, and you don't even like boys

I think I'm done fuck'n singing this song


Jag är tillbaka
från träningen, träningen i klinte!
In a galaxy far far away.


Och jag
sjunger på 
Use_Your_Love  med Katy Perry.
Pisse ligger helt utslagen i mitt knä. Han ligger liksom med sin luddiga mage upp mot himlen och tassarna upp i taket. Han ser väldigt fridfull ut, men om man får den dumma ideén att klappa honom på magen så hugger han till och tar mördargrepp på en. MÖRDARGREPP!

Ni vet, liksom håller i en med framtassarna och sparkar med bakbenen och samtidigt biter med dom vassa tänderna.
Det är då det är dags att säga med bestämd röst "-Nu blir det ingen efterrätt till dej!" så slutar han snart och tittar på mej med tårsprängda ögon.
Ja det är det jag tror på, strama tyglar.




Bild från DeviantArt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback