Victorious

Idag hände det igen.

"Jobbar du här hela tiden?"
"JA"
"Du ser så ung ut, 16?!"
"Jag är faktiskt 21."




Idag hade jag mina nya knästrumpor som min mor har köpt till mej för att jag var hennes smakråd när hon skulle köpa festkläder förra veckan. Jag tycker dom är så fina, med små prickar på.

Jag är ju bland dom yngsta på hela min arbetsplats (minoritet) så jag blev inte så överraskad när en sekreterare från en annan del av korpen kollade snett på mina strumpor idag, men jag började skratta. För jag älskar mina strumpor, dom piggar upp!

Låter som jag bifogade i förra inlägget har dykt upp överallt sedan jag hörde den då. På Greek hade dom en dans till den låten och så hörde jag den på radion oxå. Så är det ju när man lägger märke till något, då dyker det upp överallt.



M har fått ryggskott.

Maria som jag jobbar med kom fram till mej igår och sa att hennes son hade frågat henne om hon kunde fråga mej (i egenskap av Forres flickvän) om han kunde få en klubba av M. Han tyckte ju att det var såå häftigt att hans mamma jobbade med mej. Så igår när M skulle byta blad på klubban som han skulle ge bort så fick han ryggskott. Aj aj sa han. Sen vart det kört.


Men varför ser ingen upp till mej och tycker att jag är häftig? Hallå? Fansen, jag kan ge er saker hela tiden, bara ni frågar. I'm all yours!


Jo, med tanke på fans så har jag fått reda på var vår match är.
Min första för sässen! Beware!

IBC kl 12.15 på söndag, kom och värm er i hallen eller se lite vettja.

Jag ska försöka slå min mål-/utvisningsminuter- statistik från förra året, kan ju inte vara så svårt.

We'll see..

(Matchen hålls inte i klintehallen eftersom dumhuvena som skulle byta glovet till nu i helgen så att vi kunde spela där har gjort golvet bubbligt så det måste bytas ut. Vi får inte spela matcher där på hela sässen verkar det som. Ska bytas ut till sommaren. Ja, jag delar ut en kalkon till dom. Klantarslen!)

(Det svarta är Pisse. Inte ett svart hål)

Kommentarer
Postat av: Josefin aka popmuppen-fan

Jag tycker du är häftig, och jag skulle verkligen behöva en ny vinterjacka tack :)

2009-11-06 @ 17:58:24
Postat av: Lisa

Jag är ditt fan! Hade lätt åkt och tittat på matchen i IBC på söndag om jag vore på öjn... =D Lycka till i alla fall! Spring som aldrig förr...

;)

2009-11-06 @ 18:38:29
Postat av: Annica

Coola strumpor :) like it ;P

Hur går de med M´s ryggskott d? de va ju inte så kul o få de när han bara försköta vara snäll o ge en klubba till ett fan!

Men Boel glöm inte, jag är ditt fan hela 365dagar om året (+dom åren de e skottår)

Helt GRATIS :) thi...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback