Ibland vill man hålla på med kampsport

Alltså, gööör-skönt att det är fredag!!


MEN..
Nu precis innan jag slutade jobba så kom en kille som är läskig. Han har varit där förut så jag visste precis vad jag skulle vänta mej när jag såg honom gå där i korridoren.
Han stöter på mej, obehagligt!

Idag frågade jag när han var född, då avslutar han meningen med " Och du?".
Jag svarar bara "Nej, haha!" Men egentligen tänker jag mest: Hjääälp mej!!!
Sen försöker han komma på vad jag heter.
"Jouheel?"

Neejj, var fan är M när man behöver honom!!!


Kom på att jag har haft en till kille som är lika läskig, fast han körde samma visa med sin fru stående brevid, med barnvagn. Han skämtade, men frågan är ju vem som tyckte det var kul. Jag tyckte bara det var obehagligt.



-----

Idag var jag vid tandläkaren oxå. Hade bara ett litet hål som dom inte gjorde något åt efter som det var sååå litet. Då kände jag mej lite duktig.

Hittade före och efter bilder på modeller som skulle gå på catwalken. Helt otroligt hur smala och små dom ser ut utan smink och jätte snygga med smink. Kolla
här!  Man vill bara bjuda dom på chips,pizza, hamburgare och ha frossar kväll (dvs lördags kväll för mej)

Nej, nu är det helg. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback