One of those days

Ny dag. Det är Lördag. Idag vankas träningsmatch mot p18 i eftermiddag. Hoppas vi kan kicka deras rumpa lite på planen. Jag blir väl back som vanligt, är där man har fastnat liksom.

Igår hos mormor och morfar så fick jag lära mej lite yoga poser av min moster, jag fick prova eftersom att dom trodde att jag var vig. Men icke, min egen pappa stod och skrattade åt mej. Men jag skyller på innebandyn och fotbollen för att ha krympt ihop mina muskler. Så efter den otroligt goda middagen igår så åkte vi hem och såg Lets dance och jag stretchade.


Tema: Familjen dansar och sjunger

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att det finns fler än jag som är oviga! Vighet är överskattat, så!



Finaa familjen :) Mysigt ni har haft det!!

KICK SOME ASS'es idag min fina

Vi får höras imorgon tycker jag :D

PUSSS

Postat av: Anonym

aaa, har redan kollat upp dig fröken mål&assistgörare:D Fan så skoj! Hade velat vara där & sett dig. Spelade du back hela f-matchen? Plans för veckan? PUSS

2009-03-09 @ 09:24:44
URL: http://lamu.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh så skoj :) vilka är de ni möter? är de både a+u som åker? jaa vill ocksååå!!

hur går det med fotbollen då? känns de bra? är de splittrat mellan a&u?

för egen del är det innebandy som står på schemat. Finputsning inför slutspelet! Annars är det jobb, & förhoppningsvis ett positivt besked angående en lägenhet vi var & kollade på igår! :)

Till helgen är jag faktiskt spelfri!! Känns rätt stört.

Puss!

2009-03-09 @ 12:31:00
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback