Packa packa!



I morrn åker man med morgon båten till stora hufvudstaden med M. För vi ska nämligen flyga til Polen på fredag.
Hälsa på hans morfar och hans fru. Ska bli riktigt spännande. Jag vet inte alls vad jag ska förvänta mej, har ingen riktig bild av Polen. Menar, är inte ofta dom visar resereportage eller filmer från Polen, vad jag vet i alla fall, inte såna jag har sett.

Packa är så svårt, jag brukar alltid ta med mej för mycket. Inte onödigt mycket men jag brukar inte hinna använda alla kläder innan vi åker hem. Nu ska jag dela väska med M, och han tjatar om att vi måste spara lite plats i väskan. För han ska ha med sej polsk korv hem sen. Som han såklart älskar.

Så då ska han ha med sej kylklampar i väskan. DET kunde han ju ha sagt innan jag erbjöd mej att dela väska med honom. Kalla kläder, inte en hit!
Men det kommer nog gå bra.


Jag måste gå till affären och handla lite så vi har lite att äta på båten i morrn.

Ha det bra så länge jag är borta!
Glad midsommar!



Kommentarer
Postat av: din ewws

miss you, miss you

2009-06-22 @ 12:24:31
Postat av: Emelie

Hoppas ni har det bra! :) Hälsa!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback