... do it better!



Ser ni? Mitt bästa inköp.

Ska ha på mej den här t-shirten när jag åker till Polen. Var det första jag tänkte när jag såg den i affären. Mohaha!
Har köpt en likadan i grått oxå, för blir ju lite sunk att ha på sej samma t-shirt i flera dagar, haha. Skämt åsido.

Igår hängde jag med när några IBK brudar lirade lite innebandy på skoj i IBC. Var kul att hålla i klubba igen. Det kan jag tänka mej att hänga med på fler gånger. Riktigt skoj!

Har varit på riskettan idag, 3 timmar lång utbildning om droger, alkohol och trötthetens påverkan i trafiken. Det jag har lärt mej är att man ska inte köra påverkad eller trött, men det visste jag ju i och för sej innan oxå.

Satt brevid Sara. Sofies syster. Dom är så lika, saknade sofie mer när jag började prata med Sara. Komsi komsi sofie, lämna nya zeeland nu!

Sen blev det lite shopping på väg hem. Så jag köpte t-shirtarna. Så nöjd.

Fick inte tag på någon som skulle köra till träningen i kväll i När så blir hemma kväll. Fotboll på lill-tvn, lite Lipstick Jungle och kanske fruktsallad. Får se om jag orkar gå 200 meter för att köpa frukt bara.

Lite self-time är skönt i alla fall.

I morrn blir det nog self-time med Ellinor. Bio med poopcorn på schemat. Får se om hon kan bestämma sej för någon film bara. Någon som vill joina så är det bara att säga till.


Nyhet: Min farmor, 92-åriga Klara Cedergren har haft Peter Jidhe på fika besök. Den du, raggade upp honom på kyrkogården.



När börjar fotbollen egentlige? Dags att knäppa på tvn och kolla läget.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har min finaste tagit vägen?!

saknar dig SÅÅÅÅ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback