söndagsångest



Jag kom precis på en sak jag inte alls gillar.


Det är när folk får en felaktig uppfattning av mej. När folk  tar för givet att man är en viss person eller när människor som man känner väl inte förstår vilken sorts person man är. När ens beteende feltolkas liksom.


Ibland vill man att folk ska kunna läsa tankar. Bara lite, för att förstå.


Om någon såg mej igår så såg dom att jag hade långt fint hår. Nu är det kort igen. Känns tråkigt men ändå skönt, bättre att mitt eget får bli långt istället. Jag går bara runt och är orolig att folk ska se att det ser kontsigt ut eller något.

I morrn är det jobb igen. Jag vill inte, vill inte! Jag vill ha värme, bad, strandhäng, långa sega dagar, inget planerat, äventyr och sommarlov helt enkelt.

Snart vet jag hur det går med skolorna också, usch!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hur kan man få fel uppfattning på du Boel?... =/ hmm..

jag har inte de iaf,(hoppas jag) haha...

Hur e allt nere på Gotland annars d?..

Vilka skolor har du sökt till? :)

Ha de bra kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback