Blue (Da Ba Dee)

Wowiwaoa! Igår lirade man innebandy match (fråga inte hur det gick!) och sen på kvällen blev det fotboll i klinte. Har haft en vänster fot som har känns mysko sedan fotbollsträningen i torsdags, och igår efter klinte träningen slog det till. Jag har ont i den rackaren, dålig tajming då jag har kommit på att jag har träningar varje dag i veckan framöver. Ska nog kanske gå förbi mamma på vårdcentralen så hon kan klämma lite på foten och säga vad jag ska göra.
Inte för att jag inte vet utan för att jag vill veta vad man ska kalla det, kan man kalla det en vrickning/stukning när det har kommit gradvis såhär? Hm.. det får jag allt klura på.

Idag tänkte jag och M gå (halta lite i mitt fall) förbi biblioteket, han börjar skolan i morrn och jag gör min sista tenta i kväll så sen efteråt måste jag har lite litteratur att sysselsätta mej med här i lyan. Nu sitter jag då och väntar på att pöjkpasen ska vakna så att vi kan ge oss av. Vi har inte samma dygnsrytm han och jag tyvärr.

Jag har fått ett spotify konto, hörde att man bara kunde få ett konto ifall man blev inbjuden så jag skrev upp mej på någon lista för ett tag sen, och i lördags fick jag mitt konto. Var visst en av de första att få ett stod det. Ohh, fancy! Vad jag har fattat det som så har mest kändisar och bloggare fått såna tidigare, som reklam ungefär, så att de kan berätta hur bra det är.

Jag är inte helt frälst än, men sitter och lyssnar på E-type just nu, mest för att jag inte riktigt har klurat ut allt än, haha.

Mitt träningsschema är just den här veckan:

Måndag Tenta (innebandy träning annars)
Tisdag Fotboll
Onsdag Innebandy
Torsdag Fotboll
Fredag Fotboll/ IBK match
Lördag Tror jag ska jobba på revyn
Söndag Innebandy match, tror jag.

Greeaat time att träna med ond fotrackare! Men skönt att ha träningar när man faktiskt inte har något jobb att gå till då jag är nybliven fritidskonsult. Usch!




Längtar man efter våfflor och sommar när man ser den här bilden eller?
Ehh.. Jo!

Take Care!


Kommentarer
Postat av: din vän

bodil goes träningsnarkoman? Saknar dig som fanken här! Tänkte slå en pling här någon kväll snart - be there!!!!! PUSSSS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback