No more ms nice

Tack för kommentarerna gällande slingorna! Det blev slingat, mitt hår. Inte så mycket som jag kanske hade hoppats på men det livar upp lite i alla fall.

Jag har precis fått jobb, eller jobb och jobb. Extraknäck! Jag är från och med den här veckan reklamutdelare. Ni kommer alla att hata mej för det, men det är det värt, det är mitt nya motto, haha. Skönt att ha något att göra tycker jag.

M ska få lära mej alla sina skills när det gäller att dela ut reklam och jag kommer snart vara fullfjädrad. Beware!

Snart är det träning i klinte som gäller. Innebandy ikväll. Laddar upp med lite spotify nu, Bomfunk Mc's.


Kommentarer
Postat av: Annica

Va skojsigt me lite nytt i hår =)

Jag håller med dej, va fan man måste ju kunna överleva,och jag tycker de e lite trevligt me 2kg reklam i brevlådan varje söndag/måndag, då har man ju något o läsa om man inte har tidningen =)

PussPUss

Postat av: Emma

Jag väntar med spänning på en bild. :)

2009-01-20 @ 10:54:21
URL: http://emiemma.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fan va kul att du fått jobb! =) Grattis! =)

2009-01-20 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback