Tidig fotbollsmorgon

Nu kom jag precis hem från södervärn. Har nu varit vaken sedan klockan 3 i natt. Så enligt min tidsuppfattning så är det lunch nu ungefär.

Det har gått väldigt bra för vårt lag. Vi är kämpar allihopa. Har vunnit alla matcher så ska spela final ikväll vid kvart i sju. Så blir lite om-ändring i planerna inför kvällen. Vi spelar mot IFK (emmas lag) eller mot ett Dalhem lag som vi vann mot i vår första match i natt, men dom är riktigt bra.

Nu blir det en film och frukost sen lär jag somna kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIIIIIIIIIIIIS

Du är bäst!!!!!!!jag vill ringa dig ikväll, är de ok?? :) :D PUSS

Postat av: Anonym

boel min vän, ja är ju seg & såg inte din kommentar förrens sent igårkväll.. vill dock ringa dig snart ändå. har lite fullt nu dessa två dagar..men på torsdag?! :) oboy va jag saknar dig tjejen! PUSS

2009-02-02 @ 22:37:41
URL: http://lamu.blogg.se/
Postat av: Emma

jävligt irriterande att förlora mot dalhem c kan jag säga.. blir så less...

2009-02-02 @ 23:46:00
URL: http://emiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback