Rött hårband är svårslaget

Vår match mot Vallstena blev inte som jag hade trott alls.

Först fick vi reda på att vi var en man kort från att vara två femmor, så backarna skulle gå runt på tre. Sen fick jag spela höger och fick lite speciell plats på planen. Högre upp, kändes fel. Men fungerade bra.

Jag lyckades göra två mål, varav ett som jag fick en helt perfekt passning från Ellinor som gjorde att jag bara kunde smacka in den i krysset.

Matchen slutade tyvärr med vinst till dem, men 2-3 är inte fy skam. Även om det kändes tungt när vi kände att vi var laget som hade spelet. Jag har dock svårt att vara sorgsen över förlusten eftersom att jag dubblerade lite snyggt i min mål statistik den här matchen. Jag måste va glad över att jag äntligen får in dom där rackarna i målet.

Läste att IBK förlorade mot Finspång. Det hade jag inte trott. Samma resultat som i min match, 2-3.

Jag sitter nu själver i lyan. Evelina ska ringa klockan 21 ungefär. Fram tills dess är det att hitta på något att göra. Kanske ska gå till affären och köpa mej lite gott och sitta här och moffa i mej. Det är en bra sysselsättning.

Kanske ska läsa lite bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback