Min dag!

Idag fyller man då år. Är nu officiellt lika gammal som M.

Igår spelade vi världens hemskaste match. Har aldrig varit så förbannad som i slutet av den. Ville bara sluta spela för att inte förstöra för laget och bli utvisad. Vet inte hur jag känner för den sista matchen vi har kvar. Ser ju knappast fram emot att spela den tyvärr, hoppas det ändras.

Sen efter det var det att åka hem till sanda och ha kalas med släkten. Vi bjöd på semlor med bär och grejer och smörgåstårta, allt var väldigt gott. Sen var det en seg kväll men lite huvudvärk, kom på på kvällen att jag inte hade druckit mer än kanske 2 glas juice på hela dagen. Inte bra.

Idag har jag jobbat och slitit sen på väg till lyan så gick jag förbi Donken och köpte med mej lite mat, för fyller man år så ska man inte hoppa lunchen, det är mitt motto. Sen mötte M mej och vi gick hem. Hemma så fick jag gå på lite klapp-jakt. M hade gömt lappar med ledtrådar och grejer överallt så jag hittade t.ex. en present i frysen. Blev jätte glad att han hade gjort allt det för mej. Massa grejer fick jag oxå!

Igår fick jag oxå helt oväntat en mobil av mina föräldrar som jag snart ska ta mej tid att pilla lite på så att jag får in kontakter och grejer på den. Det var en jätte stor överraskning att dom köpte det, trodde jag aldrig.

Nu efter klapp-jakten så har jag läst New moon, för måste lämna tillbaka den på lördag, tills jag lyckades somna. M har spelat xbox ett tag, han ser jätte trött ut men vägrar sluta spela för att han säger att det bara är några matcher kvar på säsongen (spelar fotboll). Nu har jag precis invigt en av presenterna från M, ett par grapefrukts skedar, och ätit en grapefrukt med massa socker så jag vaknar till. Sitter i mina träningskläder och väntar på mamma, ska åta till sanda och sen träna lite innebandy.

M och jag ska ta vår födelsedags middag i morrn när båda är "lediga" på kvällen.

Tack så mycket för alla som har grattat mej. Men alla där ute ni ska veta en sak, Ole var först! Haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! (igen) har ju redan grattat på facebook=P inte för att det är särskilt personligt, men men.

Hoppas du är nöjd med din födelsedag och känner dig fullt redo för att i morgon ge dig in på ditt 22:a år =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback