Morgon

Nu sitter jag i Ellinors soffa i Bromma. Ska snart ta och hasa iväg till köket och göra lite frukost. Ellinor har gått till skolan och jag ska sen in till stan och möta mamma.

Har haft några riktigt härliga dagar med Emelie, Anna och Madde här på fastlandet.


deviantart
Ibland beter man sej lite som ett riktigt pucko. Man märker att man gör något som man inte borde men man kan inte göra något åt det, ni vet som en trafikolycka, man ser det komma och kan inte se åt ett annat håll.
Men efteråt fattar man vad man håller på med. Jag gör sånt för att jag är osäker, rädd. Men jag har ingen anledning, åh vad jag önskar att jag kunde göra mej av med den där dumma känslan.
Någon som har lite tips.

Det var luddigt som ett helt lamm men allt kan ju inte skrivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback