God loves December!

Idag har det varit mörkt hela dagen, ingen sol alls. Detta tär ju på mej ska ni veta.

Jag som är en morgonpigg/kvällstrött människa får min trötthet att nå nya höjder. Igår var jag konstant trött hela dagen, samma sak idag. Vaknade precis på soffan.
- Sova är min nya hobby, no kidding!

M är ju en morgontrött/kvällspigg person, vilket gör att den ena av oss oftast somnar i den andras knä. Det är mer en regel än ett undantag att jag somnar när vi ser på film på kvällarna, M han sover till 12 på dagarna istället.

Jo, men nu när man är 21 så lever man livet, galna upptåg hela tiden. Om man ens orkar ta sej ur sängen/soffan vill säga.
Happy days!

(känns ju lite som att jag inte borde få ha en blogg längre när jag skriver såna här inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback