You begin to feel like home

Hej och Hå!



Åkte till Slite marknad i morse och lyckades köpa både ett par skor och 14 par strumpor. Sen var jag tvungen att prova på deras kroppkakor. Men de var inte alls lika goda som mormors så det var lite av en besvikelse.

Sen var det att bege sig direkt till När där jag skulle ha match mot dalhem. Jag fick börja som höger mittfält, och var peppad som bara den! Men klantig/uppe i varv som jag var så stukade jag foten ungefär 2 min in i matchen. Var bara att linka av planen. Men innan första halvlek var över så stod jag upp och var redo att springa in på planen med en tejpad fot. Fick sen spela andra halvlek. Och även om jag fick ett friläge som jag sumpade så vann vi med 5-2.


Ville egentligen gå ut ikväll, men min fot är nog inte så bra att ha på krogen och sen fick jag inte tag på någon att gå med heller. Så det var lite trist. Blir hemma kväll i sanda istället.

Hittade den här så söta bilden. Se hur kära dom är!! Blir helt varm i hjärtat! Det är så det ska vara. Ta mej tusan.




Jo, någon som har missat det så tog jag körkort i går. Grattis till mej!

Hur firar jag det då? I soffan framför tvn, inte vad jag hade planerat. Får slå på stort nästa helg istället.



Kommentarer
Postat av: moa

Grattis:)

Postat av: moa

Grattis:)

2009-08-30 @ 21:40:03
URL: http://moiie.blogg.se/
Postat av: moa

Grattis:)

2009-08-30 @ 21:40:08
URL: http://moiie.blogg.se/
Postat av: emma

Jag hade missat det, GRATTIS! :D

2009-09-02 @ 17:49:56
URL: http://emiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback