Sommar sommar

Hej Semester!

Nu är jag ledig i 2 veckor och 2 dagar framöver. Yeaa, äntigen! Ska bli så underbart skönt.

I fredags var jag på Trädgårn med Evelina och Anna. Åt jätte god buffé och pratade. Kändes som en härlig sommarkväll men den slutade tyvärr för fort tycker jag. Men det är väl alltid så när man har trevligt.

I helgen har jag varit hemma i Sanda och tagit det lugnt, kört lite bil och bakat lite. Idag åkte familjen hem till Lisens och Johnnys nya hus i Boge. Storasyster gick med mej på en rundvandring eftersom jag är den enda som inte har varit där tidigare. Det var jätte fint och mysigt.

På tomten har dom en stuga, 2 utedass, en skateboard ramp, en damm med ungefär 20 fiskar, växthus och en ladugård. Hm..sen äger dom ett änge som ligger brevid och ganska mycket mark till det.

Oj oj, vuxet värre!


Vi fikade och åt blåbärspaj som mamma hade tagit med och glass till det. Sen satt vi och jäste i soffan tills jag och Lisen lagade kräftsoppa. Jag som inte tycker om soppa så mycket tyckte den var god, inte ofta det händer.


Sen åkte vi in till stan och hämtade upp Ellinor som hade jobbat och inte kunde följa med till storasyster och så gick vi runt lite i sommar visby. Tills mamma och pappa skulle in på Fornsalen och se Mikael Wiehe (eller hur det stavas).

Sen gick jag och Ellinor till donken och köpte lite mat sen vandrade vi hem till mej och vi ska nu ha sleepover. M jobbar ju natt.

Ja, och om någon är nyfiken så har jag bestämt att vänta med att plugga till i vår. Antagligen. Innan dess vill jag resa någonstans, och jag är lite sugen på Grekland. Vill inte resa för långt bort. Pengar, you know.

deviantart

Puss och kläm!

Kommentarer
Postat av: Din Evelina

nästan lite norsk där boel :) klem betyder kram!!



& gissa om jag vill krama dig.. VILL HA DIG HÄR!

öppnade precis min mailbox.. 349 olästa mail. TJOHOO!



Miss you, miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback