Vänner kom hit!


(hittade ingen bild med alla på, men sofie är bakom kameran i alla fall)

Nu när solen värmer på och Visby ligger så fint så saknar jag verkligen alla. Tänk hur kul vi hade våren innan studenten och alla andra gånger vi umgicks. Alltid så kul. Gud vad jag saknar det! Hoppas verkligen att så många som möjligt kommer hem något nu på sommaren. Annars klarar jag mej inte här på ön. Önskar att vi kan umgås allihopa hela sommaren, lär ju inte bli så men drömma kan man ju alltid. Jag saknar er så mycket vänner!

När ni som är ute och reser eller pluggar kommer hit så finns jag här. Bara att höra av sej!

Kan inte alla bara komma hit nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, jag saknar meeeed!! Men snart är det sommar vännen :) :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback