Snart jobb igen.

Påsken är förbi. Jag lovade bilder, så här kommer några.


På påskafton firade vi med släkten hemma hos mormor och morfar i Sanda. Det blev massor med mat och det hela började såklart med att vi målade ägg. Den här kycklingen målade jag och jag tyckte den var så söt så jag gav bort den till pappa, kunde inte äta den söta. Haha.




M tecknade en Hälge-älg och jag fick måla med pensel och färg på Isaks hundkoja, så sen kommer han trivas fin-fint där när han flyttar in. Inte så illa pinkat va?







Fick med oss påskliljor från mamma så idag såg det så här fint ut i köket.











Ja, har man en kameramobil med sej in när man borstar tänderna så kan det gå så här snett. Haha.







Ska försöka ta fler bilder av min omgivning. Är alltid roligare att läsa när det finns bilder som väcker ens intresse. Nu ska jag se Moreno och tystnaden. Tjohej!



Asså sen jag såg Day after tomorrow så har jag velat bli geolog. Varför kommer jag på det så sent nu när jag ska söka skolor? När jag läste programbeskrivningen så blev jag så glad, det är det jag vill läsa. Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder boel!! :D

mysigt med cedergren-påsk! Hade velat vara där alltså.

Hur mår du sötnos!? Går det bra med den runda bollen? & laget? Är det skoj? PUSSSS

Postat av: Josefin

Satan i gatan - det har ju varit pask ja, vi firade lite med varsitt agg pa balkongen men sen har jag glomt bort det igen, haha! Thanx for the reminder! Mm, hoppas verkligen vi kan ses massor i sommar! Jag kommer nog aka i skytteltrafik mellan on och sthlm tror jag, kanns sa iaf, haha! massa kramar fran buenos aires!

2009-04-16 @ 00:58:01
Postat av: Emelie

Haha, vad gör adventsljusstaken framme vid påsk? Jesus är faktiskt död nu.

Kram!

2009-04-16 @ 20:34:27
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback