Det är så jag säger det

Igår var det drink/tjej-kväll med tjejerna. Jag fick bidra med lyan och snacks, nu i form av chips och godis. Sen kom Sara, Sofie och Josefin med resten. Det blev ett fullt bord av flaskor, citroner och limes, mynta, shakers och mina snacks då såklart. Sara lyckades blanda två drinkar som hon själv inte alls tyckte om så att dom hamnade i diskhon, men annars blev det ju bra.

Lite Amy Diamond sjungande och snack senare så begav vi oss till Munken. Då var vi dock en Josefin mindre. Väl inne upptäckte vi att ungefär 98% av alla där inne var 30 plussare, yoohoo. Men istället för att va glad att träffa på folk som man kände så blev vårt stora nöje att skratta åt dom när dom dansade, det finns en del oupptäckta duktiga dansare bland oss. Och dom där tillhörde inte den kategorin.

Sen begav sej Sofie hem, Sara på efterfest och jag stannade i lyan och städade lite innan jag skulle sova. Så jag är nöjd att det nu är fint där lagom till att jag kommer dit i morrn igen.

Idag har man firat morfar med kalas hemma hos honom och mormor. Det bjöds på smörgåstårta, och hallon och maräng tårta -där gick jag och vann jackpotten vill jag påstå. Den tårtan hade min moster gunnel bakat, jag som inte ens visste att hon kunde baka. Och den var såå god!

Ikväll blir det lite mysipys här hem-hemma och kanske ska jag baka något, menar man får passa på när man har ingredienser. Sen ladda upp inför hemma matchen i morrn.




You're a falling star, you're the get away car.
   You're the line in the sand when I go too far.
You're the swimming pool, on an August day.
   And you're the perfect thing to say.

And I guess I never told you
   I'm so happy that you're mine






Du är det finaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback