And it goes Oh uh

Woo hoo! Igår blev jag klar med det andra kapitlet i personlighets psykologi. Ska bara läsa mina anteckningar någon gång i helgen så är jag färdig med veckans uppgifter sen!

Igår tränade jag mitt femte pass för veckan, känns lite tufft, jag menar fem pass låter som mycket i alla fall. Nu kan jag ha gott samvete när jag slappar i helgen. Yeah.

Idag ska jag och lillasyster gå på stan och (fönster?) shoppa lite inför framtiden. Sen kanske jag ska ta en sväng förbi Jysk och köpa en korg-byrå, eller vad man ska kalla den. Sen ikväll blir det tjej/drink-kväll här i lyan. Vet inte om jag ska dricka så mycket men mysigt ska vi ha i alla fall.

I morrn ska jag hem till sanda och gå på morfars kalas.

A woman is like a tea bag- you never know how strong she is until she gets in hot water.
Eleanor Roosevelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback