Pssss..ychology

Vaknade upp i morse och upptäckte att jag är förkyld, har känt av det där inför-en-förkylnings-gunget i huvet i några dagar men hoppades få slippa. Vill ju slippa!
Men jag får slå mitt kast, är väl min tur nu. Ska vårda min förkylning väl och få den puts väck inom en vecka.

Har legat efter på psyk-fronten den här veckan så idag gäller det att skriva, skriva, skriva. 5 sidor och counting hittills. Sitter och funderar på om jag skrivit klart eller inte just nu. Men blir nog en halv sida till. Pepp, pepp!

Visste ni om föresten att Pamela Anderson och George W Bush båda har typiska falliska personligheter. Ahh..

Med tanke på pepp så spelar M match just nu. Och den 18:e Oktober spelar jag första matchen, möter IBK på bortaplan. Alltså min hemmaplan om man tänker avståndet (skööönt). Och jag har inte tränat tillräckligt alls. Usch och fy, skäms ju. Måste ju jobba på mitt skott. Man kanske ska ställa sej och skotta lite nu i helgen, lite smyg träning liksom. Det behövs känns det som. Men måndag blir det innebandy träning.

Jag har blivit av med några centimeter hår idag också, hemskt men sant och välbehövt. Håret ska ju vara lent och man ska bara låta en hand kunna glida som en kam mellan hårstråna, men på sistone har det liksom tagit stopp vid topparna på mitt hår. Detta problem stavas k-l-u-v-n-a h-å-r-t-o-p-p-a-r!
Men nu när jag har offrat mina toppar till hårguden så hoppas jag att min spara-ut-håret expedition kan fortsätta utan fartgupp.

Kommentarer
Postat av: Evvuutt

fy fanken vad snygg du är kvinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback