We are strong, no one can tells us we're wrong

Nu är det klart, jag har reserverat biobiljetter till i morgon kväll. Jag och Ellinor ska se High School Musical 3. Jag har väl sagt att jag är en tjej. Då har man rätt att se såna filmer. Power till mej!

På Lördag spelas vår andra serie match som vi inte ska förlora i Hemse, mot Hemse. Ge mej styrkan att klara av att skjuta skott, har ju varit lite dålig skotträning från min sida i år. men ikväll ska jag skotta skotta.  På fredag blir det kanske träning med IBK för mej. Vi får se, vi får se.

Eftersom att jag arbetar framför en dator så blir jag aldrig så bloggsugen numera, därav är det så få inlägg här. När man kommer hem från jobbet känner man knappast för att sätta sig framför en dator igen, nej man vill leva livet. det vill säga se på tv. Haha.

Nu måste jag nog sätta mej i Psyk boken och läsa några rader innan det är dags för träning.

Howdy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback