Not gonna sit in silence

Det är definitivt höst nu! HÖST! Inget mer med det, behövde bara få det ur systemet.

Känner sånt här sug, ni vet vad det kallas, behov, av att shoppa. Gå runt och titta på fina kläder och drömma om att jag kunde köpa hela affärer och sen gå runt och ha de absolut finaste kläderna, enligt mej själv då såklart, det enda som räknas, in my book. En dag i stockholm är det som jag suktar efter mest, gå runt där och sukta. Har hört lite med syrran men hon verkar ju inte förstå sej på mina behov, men hon är ju ett och ett halvt år yngre än mej, menar hjärnan ligger lite efter där sörni. Hehe. Nej, jag skojar. Sen har jag hört efter lite med M, sagt att han kan få slippa att hänga i affärerna, han kan ju åka hem till mor och far och leka med katten i några timmar när jag gör stan osäker. Men det verkade väl inte helt jätte Yooohooo-säkert på att han ville det heller. Var mer "Aha, njae..kanske". Haha. Sån e han, o de ska man leva med, va? Haha. Men det slog mej ju precis, precis innan jag började skriva här, att Josefin-min smyg punkis bor i den stora staden nu. Varför kan inte hon shoppa med mej tills hon droppar? (egen översättning av shop until you drop)

Har inte riktigt hört med henne än, och jag har inte riktigt kollat när jag kan heller. Men jag tror på ödet, känner hon en dag att hon känner att hon vill shoppa med mej helt utan att jag har sagt något ( dvs läser min blogg och tycker det är en bra idé) så hör hon av sej. Till exempel skriver ett sms. Håller tummarna för ödet, tihi!

I helgen var jag för övrigt bjuden på halloween fest i den stora staden (stockholm), men eftersom att varken jag eller M har match så ska vi passa på och måla om lite här. Så jag byter stureplan mot bangårdsgatan, fair trade? Vad tycker ni, mina få men trogna läsare.

Fan vad vuxen (tråkig) jag är som byter så. Men i helgen var jag faktiskt ute, i lördags rättare sagt. Med Emilie och Hanna, och jag fick nästan en cider för rabattpriset 50 kronor. Ha! Kvällen bedrift. Sen bestämde jag själv att jag inte kunde vara kvar på McDonken för att jag inte hade några pengar, så jag spolade skjutsen och gick hem i högklackat. AJ! Men den som vill va fin (lång!) får lida pin!

Halloween i helgen som sagt. Hur skam an fira det? Klä ut sig i sin ensamhet? Till vad? Tipsa!!

Kan ju ha lite spooky-party jag och min baby (katten), käka lite kattgodis/chips och blanda massa läskiga läskblandningar som ser läskiga ut som man gjorde på den gamla goda tiden. Jag kan ju alltid ta med katten och trick or treata lite och passa på och presentera mej för grannarna. Ingen skada skedd, alla tror att jag är 15 i alla fall (plussa på 5½ år så är du närmare verkligheten).

Har fått kameran av familjen så snart kommer bilder på katten som annica önskade och kanske lite bilder på ommålningen, you'll see!


"But if I wanted silence
I would whisper
And if I wanted loneliness
I'd choose to go
And if i liked rejection
I'd audition
And if I didn't love you
You would know
"

Just Hold Me- Maria Mena

Kommentarer
Postat av: Annica

Jaaa...jag vill se båda =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback