Circle motions on my wall

Tjootusan, nu sitter den! Tapeten sitter på vår vägg och är snygg. Svart med silveraktiga cirkelgrejer på. Fin-fint! Pappa var här runt lunchtid och satte upp den. Och lite doftljus har jag och M inhandlat så att vi får lite mysig stämning så här i höstmörkret.

Idag kom mina 
dermalogica grejer på posten. Blev så glad. Så nu har jag använt båda krämerna (en exfolierande och en vanlig mjukgörande kräm) och sitter i soffan och känner mej slät i ansiktet, en stund i alla fall.

Ellinor var här idag när pappa tapetserade och lyckades hitta någon rabattkupong från Max på köksbordet. Så i morrn sviker jag och M vår vanliga tradition med McDonky på lunchen och käkar på Maxy. Troligen i alla fall. Gud va onyttigt!

I dag är det val i USA, kära USA. Landet vi alla älskar att hata på våra egna vis, är det inte Bush så är det börskraschen eller Lindsay Lohan. Jag hade hoppats att kunna se valvakan med Filip och Fredrik som ska gå hela natten på femman, men i brist på just kanalen femman så blir det att sitta här ovetande och se på House i stället.

Idag när jag gick ifrån Konsum i Roma för att ha handlat lunch så sprang en kille på runt 15 år förbi mej och jag hörde en ur personalen skrika. Han hade tagit 2 paket cigaretter. Jag tycker det är sorgligt, det gör jag. Mitt humör var bra när jag gick till affären men sämre när jag gick tillbaka till jobbet. Jag hade kunnat sträckt ut ett ben så hade den slyngeln legat på asfalten. Sen hade jag bara sett på honom argt, eller sagt något smart som idiot eller liknande. Eller alternativt fortsatt och gå och låtsats som ingenting. Ungjävel!

Folk som röker har jag inte mycket för, förgifta sig själv medvetet. Tror det är därför jag inte dricket så mycket heller. Mina principer förstör mitt liv. Haha.. eller förlänger det, beror ju på hur man ser det.




Jag såg Brad Pitt i vänner, han var heet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback