Jag tog kontakten med min idrottsman. Finns det saker som synska datorer?

Kom på en sak förut.
Förr i tiden så skrev jag lite oftare, smarta grejer liksom. Idag kollade jag in sidan som jag skrev allt det här på och upptäckte att mycket var skit men oväntat mycket var riktigt bra. Är lite stolt över mej själv, eller mej-själv-för-sisådär-2 år sedan alltså.

"På avstånd ser jag allting

Allt syns så klart

Det som på nära håll är suddigt

Verkar så underbart enkelt lite längre bort

För på nära håll är jag blind

Jag ser ingenting

Även om jag försöker förstå

Så ser jag dig bäst på långt håll"

-Stämmer såå bra!


Hittade en som hette "Du, jag och portugal" som jag blev helt tagen av. Har jag skrivit det där, neej!? Men ibland kan man förvåna sej själv.

Man kanske ska uppdatera sej lite på den där sidan så rätt känslor kommer fram bara, väldigt mycket gymnasie dravel där nu, haha.

Här är en jag hade lagt in som favorit som någon annan har skrivit, aktuell som tusan.

"När du ler sådär jättenära
så din näsa nästan snuddar vid min
Fylls hela mitt huvud av fjärilar
och jag har aldrig varit gladare för en kudde i famnen
jag vänder mig snabbt mot filmen igen
något annat kunde jag inte göra

Men jag lovar att även om jag inte tittar
så är det dig jag tapetserat mina näthinnor med

När du sitter sådär jättenära
så jag nästan känner dina andetag
får jag myror i magen
och mitt hjärta har aldrig slagit snabbare och
långsammare på samma gång
jag byter snabbt ställning en bit bort
något annat kunde jag inte göra

Men jag lovar att även om jag inte känner
är det din hud mina fingrar drömmer om"


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah, vad lustigt.. jag som satt & scrollade igenom dina gamla inlägg förut idag! Du är grym boel:) SAKNAR DIG SÅ JAG TUPPAR AV!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback