Sure thing falling

Jag borde plugga nu men tog mej tid att skriva några rader här, får sånt dåligt samvete när jag skriver så sällan som jag gör nu.

Pisse-nisse ligger brevid mej och sover som vanligt. När han inte sover så bits han eller springer runt som en galning, men jaja, man var väl likadan när man var liten, eller hur?
Jag svängde in på bokia tidigare idag och uptäckte att man kunde få 3 böcker för 125 kr! Himmelriket, då jag precis läst ut min bok. Så kilade hemmåt igen med Självkänsla nu, en Anna Jansson deckare och En Shopaholic i New York, i en påse. Nu har jag något att sätta tänderna i, direkt efter psyk provet det vill säga. Tills dess är det bara psyk boken som gäller.

I helgen blir det plugg-lördag och fotbolls-söndag, med teori hela dagen och en träning på kvällen, längtar jätte mycket, fotbollen har jag saknat. Men kommer bli konstigt utan Eve-peve där. Men hon elitseri-sar sej nog massor i Norgeland så hon klarar sej.

Snart är det dags att köpa julklappar, jag tycker det är så roligt att ge bort saker, att se folk bli glada när dom får något dom velat ha eller något dom tycker om. Det tycker nästan jag är det bästa med julen, när man vet att man ger bort något som den andre gillar. Det och att mysa med familjen och all mat är det bästa. Älskar mys!

Sen ska man ju komma på vad man ska ge till M. En disktrasa får det bli i år. Han får kommentera inlägget om han tycker det är en dålig idé, annars blir det städgrejer hard core till julen. Mohaha!

Kommentarer
Postat av: Din vän!

ÅH, självkänsla nu är hur bra som helst! :D & jag vill verkligen också läsa en En Shopaholic i New York, verkar superbra den med! Gulligt att du skriver om mig, tänker på dig ska du veta gumman! Fick boelabstinens häromdagen, du vet, får ju aldrig släppa ut humorn som bara du & jag har... Hoppas på att kunna komma hem till nyåret, eller innan! :) MISS YOUUUUU! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback